Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu Parfumul Vietii!: Negresa in cana

Negresa in cana

Avem nevoie de:
1/4 ceasca zahar;
1/4 ceasca faina;
2 linguri cacao
sare
2 linguri ulei
3 linguri apa minerala
esenta rom/vanilie
o cana (200-250ml)
In cana amesteca zaharul, faina, praful de sare si cacao pana se omogenizeaza.
Adaugam esenta, apa si uleiul si amestecam bine pana ce devine o pasta omogena.
Puteti orna cu bombonele, alune, nuca de cocos sau orice altceva.
Se baga la cuptorul cu microunde 1 minut 40 - 2 minute (eu am pus 1,40 min apoi am mai dat inca 10 secunde ca mi se parea un pic cam moale.
Ca aspect nu este extraordinara, dar gustul este. Seamana foarte mult cu negresa.
 Si iata cum in nici 3 minute am preparat un desert delicios.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu