Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu Parfumul Vietii!: 3 ani - 09.09.2013

3 ani - 09.09.2013

.. Si stateam si ma gandeam de ce nu reusesc niciodata sa ma culc devreme, de ce nu simt ca sunt odihnita dimineata la trezire... Aseara m-am bagat in pat pe la 22:30, cum pitica m-a simtit, a si venit langa mine in pat "sa ne iubim si sa spunem noapte buna". Si uite asa ne-am intins la vorba si de cate ori ii spuneam sa faca liniste venea replica:
- Mami a mea tare draguta, esti frumoasa frumoasa si minunata si cea mai buna, mama mea preferata si te iubesc!
Apoi ma mangaia si ma pupa... Si uite asa timpul s-a scurs si am realizat ca a trecut o ora pana a adormit si inca o ora pana mi-a trecut zambetul de pe fata si am putut adormi si eu..
Sa tot pierzi noptile in conditii dastea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu